she said see you later boy

Kanske borde jag börja skriva något här igen. Grejen är att jag ofta inte har något vettigt att förmedla. Jag kan bara skriva om sådant jag är ledsen eller arg över. Och att berätta vad jag gjort idag och så vidare känns ju... ointressant. Men vafan det är ju så alla gör på sina bloggar. Typ Hejhej hallå dagboken.

Kanske är den trista vardagen roligare om man skriver om den? Kanske tycker jag det är skitkul att titta tillbaka om ett år; Tamefan jag åt havregrynsgröt till frukost och var på bankmöte!

Även om jag inte har något vettigt att skriva så borde jag kanske skriva. Jag mår bättre då. Jag gillar ord. Och ord föder mer ord. Det behöver jag för jag har liksom skrivkramp. Inte skrivit en vettig novell, dikt eller liknande på över ett år. Sinnessjukt.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Kika gärna in på mina Tradera-auktioner. Jag har över 20 objekt uppe för försäljning (det kommer möjligtvis upp ännu flera senare idag). Allt från jeans och leggins till klänningar och kjolar. Dom flesta auktionerna går ut om bara några timmar, så passa på (priserna är fortfarande väldigt låga)! http://www.tradera.com/auktioner/saelis

2011-02-15 @ 14:03:32
Postat av: Cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

2011-02-15 @ 14:48:02
URL: http://salebycass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0