dag 10, det här hade jag på mig idag.

Alltså nåt cp hände när jag skulle föra över bilderna från tefelonen. Blåtand hakade upp sig och ilderna försvann i tomma intet. Wonder where they are... Anyways så fanns de bara minivarianter av bilderna kvar (?). So here it goes.

Igår hade jag på mig :

Den klassiska spegelbilden. Fick till en riktig pose i mitten där;) T-shirt, randig kjol och skor från h&m (såklart..) leggins från gina och skjorta bondelid. Näääjs.

Detta hade jag alltså på mig till och från jobbet. På jobbet hade jag en snitsig rödrutig skjorta och funktionella gråa arbetsbyxor :) Samt träskor med fotinlägg.

Kommentarer
Postat av: Josse

Tror bestämt att jag lånat den där skjortan en gång? ;)

2011-02-25 @ 14:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0