time flies

Jaha. Nu är jag tjugoett. Tjugo+ett. Tjugo plus. Det är alltid lite svårt att ställa om sig till sin nya ålder tycker jag. När folk frågar eller man ska skriva någonstans så blir det ofta. Tjugooooooooett! Kommer ihåg när jag precis börjat åttan och skrev 7D på alla böckerna. Och när jag börjat nian och skrev 8D.

Firade lite smått i lördags men världens snabbaste utgång. I förrgår var släkt och familj här och åt massa gott. Vi trängdes 14 pers i det lilla vardagsrummet. Idag fyller farmor år så då träffar jag halva släkten igen.


suddigt soffhäng.

en jag och en mathilda

vickipick

melli and me

galen. ser ut som jag gråtit?

sötetösar

suddiga

ja okej då

blå kannaaaa


Kommentarer
Postat av: Grandma

Rosorna jag fick av dig och Johan ståtar lika vackert på bordet efter 1,5 veckor.

2011-04-30 @ 11:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0