meninglöst pladder

Jaha nu var det sådär längesen igen jag skrev. Inkonsekvent. Är det ens ett riktigt ord? Det är iallafall vad jag är. Inkonsekvent. Har varit ledig mycket i veckan. Har i stort sett sovit bort ALLA timmar. Har jävlig ångest över det. Men våren är ju här och då kommer pollen och då blir jag trött. Såå... ja.

Har iaf kompenserat med sjukt många promenader i Årsta, som är supermysiga stadsdelen på sommaren! Så grönt och fint överallt. Barn som leker, folk som grillar, hundar som...bajsar? Nejmen seriöst, det är näjs. Synd att min karl fått för sig att det är ett getto och inte vill bo där. Lantispojkar... Vad får de allt ifrån?

I tisdags hade jag en heldag med fina vännen Mathilda. Vi gick långpromenad med hennes knäppa hund, fikade x2 hos henne, drog till Siws essensbutik och blev terrade av Siw, systembolagade inför Valborg och sen följde hon med mig till Verner. Skrittade ut med Mathilda som moraliskt stöd och busade sen från marken med den lille travaren. På kvällen drog vi till arlanda och hämtade hem Emma och Alex som varit två månader in Asia. Supermysig dag!

Nu ska jag alldeles strax till jobbet. Inte varit där sen i måndags så känns lite skumt. Anywho. Nu har jag skrivit ikapp lite iallafall!


Kommentarer
Postat av: Grandma

Kom och ta en fika hos mig vetja.

2011-04-30 @ 11:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0