hundvakt

Idag är jag lite hundvakt åt Mathilda och Albins lille Dexter. Börjar jobba kl 13 så innan det lämnar jag av honom hemma hos sig igen. Först var han lite hyper när han kom hit, sprang runt och nosade, tuggade sönder ett lock till en liten korg (som låg på golvet för att jag skulle slänga den så whatever liksom), och gnällde när jag inte ville leka. Sen la han sig och sov på dörrmattan istället.

Efter en promenad där han fick träffa en flatcoated/schäfer-kompis och nosa på precis allt slocknade han på vardagsrumsgolvet. Rätt skönt hehe.

Snart ska jag fixa mig snygg(are) och leka lite med hunden, för nu verkar han uttråkad igen. Haha han ligger och suckar åt mig.



Gullehunden.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha ja han kan vara lite dryg när han kommer till ett nytt ställe men ge honom godisbollen så leker han med den ett tag och sen brukar han sova lite :P tack igen för att du kunde ställa upp! om det blir sol imorgon är du på att sitta hos hanna och mysa?

2011-04-08 @ 12:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0