jag blir galen!

Tiden går så långsamt. Jag vill ha ett hus nu, orkar inte mögla i en liten lägenhet. Missförstå mig rätt, jag älskar vår lägenhet och trivs riktigt bra. Men den känns ju så liten! Alla hus som finns nu ligger typ i Alunda, Järlåsa och Östervåla. Nej tack liksom...

Har hittat en tomt i Lövstalöt dock och ett perfekt hus från Lappli hus:


Men sånt blir inte så billigt och tar tid, tur att karln är en händig snickare iaf ;)
Nu väntar jag bara på en lottovinst på några sköna mille.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ah men gud vad fint! Jag dör! Helt perfekt.

2010-09-07 @ 23:46:54
URL: http://nihilarian.blogg.se/
Postat av: Nilsson

AMAGAD, du är så jävla vuxen. Jag tycker jag är vuxen för att jag lyckats sätta upp en lampa i min hall idag liksom... Men jag kanske borde ha en karl iallafall innan jag börjar funta på hus. Plus att jag vill ju bo i stan... det blir svårt att hitta ett hus där :O Anyways, jag har satt lösenord på min blogg pga av stalkerkurd jag ville få ur mitt liv, användar är idaviktoria och lösen är annie :)

2010-09-08 @ 00:59:10
URL: http://pecadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0