it's enough to drive you crazy if you let it

Dagens vuxenpoäng:

  • Storhandlat för tusen spänn.
  • Fryst in typ allt jag köpte. (Hackade lök, delade köttfärs i påsar, rensade fläskytterfilé med mera)
  • Gjort en matlista. (Extrapoäng för att jag är medlem på matklubben.se där man kan fixilura med sånt)
  • Lyssnat på jazz á la Sinatra och planerat min framtid.
  • Skickat viktiga mail.
  • Inte tjuvrökt!
  • Planerat in två resor. En till höstmarknaden i Rättvik och en tjejresa till Ullared.
Nu orkar jag inte vara vuxen längre. Ska äta godis och glo på tyra banks på tv.


En bild på Johanna världens-största-käke Eriksson och Johan supertuff Englund.

Kommentarer
Postat av: M=bäst

Gilla vuxenpoäng men gillar tyra och godis mera!

2010-09-08 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0