förlorarna på tylösand

Det sjuka med alla dessa "supa-knulla-dokusåpor" är inte att de produceras, utan att folk faktiskt sitter hemma och tittar på det. Om fenomenet intresserar dig, upplev det själv! Sitt inte och titta på andra som gör det.

Och jag förstår inte varför det ska vara så häftigt med fyllor och taffliga efterfestligg. Visst, det är kul att vara full, men inte full. Då mår man bara dåligt dagen efter och kan inte stå för sina handlingar. Att sen göra det på TV... Om mina barn skulle vara med i sånt program skulle jag undra vafan jag gjort för fel.

Visst, "live life and no regrets", men måste det innehålla sådär mycket sprit? Sprit hämmar ju ditt rationella tänkande och får dig också ibland att glömma. Det är väl inte riktigt att leva livet fullt ut om man dämpar sinnena?

Nej, lagom fylla till alla! Inga jobbiga baksmällor när man bara vill dö, utan bara lite seghet i soffan med en pizza. Inga vingliga hemgångar som slutar i diket, bara lite småvingliga som slutar hemma i mysiga sängen. Bort med det äckliga "ungdomar-som-har-känslolöst-fyllesex-framför-kameror-och-inte-har-någon-respekt-för-sin-familj" från nationell TV. Vill man se sånt finns internet...

Kommentarer
Postat av: Grandma

Dom som medverkar har förmodligen någon slags bokstavs-åkomma. Stackars dom!!

2010-09-21 @ 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0