doen't matter what i have, i still want more

Igår fikade jag med joss och vick på nåt ställe jag aldrig kommer ihåg vad det heter. Gamla Café Lion iaf. De drar ju till en annan del av Europa snart och tågar runt. Jag tvingade med dem till myrorna för jag tänkte köpa lite böcker. Stephen King och Dean Koontz finns ofta att hitta. Slutade med att vi gick till båda myrornas i stan, jag handlade böcker för 220 spänn ( alltså typ 15 böcker eller nåt) och skulle släpa dessa till min bil som stod parkerad vid kvarnen. Det var fan veckans styrketräning.



Här hemma i lägenheten börjar jag och Johan trängas ihjäl. Vi börjar känna att det är lite trångt och har börjat kolla lite hus och diverse andra bovänliga alternativ. Sen kommer man liksom på att man är fattig student och inte är den mest troliga personen att ta ett lån... Men sånt finns det lösningar till! Så det återstår att se hur länge vi blir kvar här. (Länge antagligen då vi är så jävla kräsna när det gäller hus.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0