all work and no play makes me a dull girl

Jobbade ju i princip heeela sommaren. Men jag och Johan drog till Hälsingland också, där vi bodde på ett hotell i Hudiksvall och gjorde avstickare till Sundsvall en dag och JärvZoo en annan. JärvZoo var ballast, ett vildmarkszoo med massa svenska djur. Det var häftigt att se björnar och vargar i en naturlig miljö.


Jag dog typ när jag såg sängen på hotellet, den såg så jäääävla skön ut efter tre timmar i bilen på rak tråkig motorväg.


Hudiksvall hade lite kuststadskänsla på sina ställen. Kanske för att det ligger vid vattnet?


Tussen smaskar glass i Sundsvall


Jag var ute och gjorde stan osäker en natt


Ingången till JärvZoo


En varg bakom stängsel.


V-ä-r-l-d-e-n-s största älg!


Posar lite i skogen


Söta björnungar som badade och busade.


Snubbe matar järv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0