gud så jag gnäller om det här

Varning för äcklig bild!


Mina eksem har börjat dra sig lite uppåt. Uppåt som i mot hårbotten... Hoppas verkligen jag slipper hårbotten! Det är min mardröm. Jag kan tolerera (okej det kan jag egentligen inte) eksem på armar, rygg och lår. Men hårbotten, isch....


inte så tydlig bild, men svårt att ta på sig själv i bakhuvudet, hihi.

En sista tanke;
Ni kommer få stå ut med att se mina äckliga, såriga och eksemiga armar. Samma sak med axlarna och ryggen. För även om det är äckligt så är jag så van och jag orkar inte gå runt i långärmade polotröjor hela vintern bara för att skona andra. Jag orkar inte. Så nu tänkerjag gå runt och se ut som en jävla zombie som tappar huden. Deal with it, för det måste jag göra varje dag.

Åh juste det smittar inte heller så dont't worry


Update:
Så fort lite droger kom i kärringen (mig) så löste sig allt och är påväg att bl bra igen. amen to that!

Kommentarer
Postat av: sophie, nowalies mamma

svar: Tack!

2010-10-18 @ 09:35:55
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0