en vuxen tjej

På sista tiden har jag varit extremt vuxen. Shoppade i helgen och köpte:
Joggingskor
Fleecetröjor
(två st!)
"Uteset"
(Vindtät jacka och byxor)

Idag kom dessutom tidningen Hem ljuva Hem hem i brevlådan (mycket hem blev det nu...)

Ibland är det skönt att vara lite vuxen, jag slipper ju frysa eftersom jag har fleecetröjor, jag slipper få ont i knän och fötter för jag har nu ordentliga skor när jag är ute och går. Och jag ser fett hurtig ut i mitt uteset!



Fleecesarna! Mysiga som fan.


Kommentarer
Postat av: Nihilarian

Inte längre :P Orkade aldrig sätta mig in i det, paint ligger i min svårighetsgrad :P

2010-10-13 @ 10:40:36
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0