yes I'm talking about you

Finns det någon någonsin någonstans som faktiskt gillat en besserwisser? Nej tror inte det.

Jag menar det är okej om man har rätt och faktiskt vet fakta. Men såna som tror (eller ja de inbillar sig) att de kan allt om allting är bara pinsamt jobbigt. Det spelar liksom ingen roll att man talar om vad som faktiskt är rätt för de är så övertygade om att deras sanning är allas sanning. Och de förstår inte att ingen tar dem på allvar. Man försöker tala om för dessa människor att de are making a fool out of themselves men de tar liksom inte åt sig.

Det är svårt att tro på någons historier när 90% av dem är helt bananas påhittat. Egentligen borde jag inte bry mig för det är henne ingen tar på allvar, det är hennes historier folk tar med en rejäl nypa salt (då menar jag lastbilsvis med salt) och det är hon som inte kan behålla sina vänner på grund av detta.

Det stör mig så jävla mycket egentligen, men samtidigt I couldn't care less.

Kommentarer
Postat av: sophie

svar: Hahaha, de kan du ge dig på. Smaka? ;)

2010-11-15 @ 10:50:00
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0