två veckor senare

Jag är tråkig. Lam. Bakåtsträvande? Nej men jag vill skriva men finner ingen inspiration. Därför snor jag denna lista från en mysig blogg jag läser. (Med vissa modifieringar snodda av en annan blogg.)


En lista. En tvångstanke. En egotripp. Läs om du vill, slipp om du inte orkar.

Dag 1 – Presentera mig själv. 
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad äter jag?
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Vänskap.

Dag 8 – Ett ögonblick som ändrade allt.
Dag 9 – Min tro och livsfilosofi.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – 5 saker du inte visste om mig.
Dag 13 – Mina brister.
Dag 14 – En bekännelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0