I would die without my XBOX




Min snälla underbara lillebror har hittat värlens bästa spel till mig! Red Dead Redemption. Tänk er GTA (rockstar är hjärnan bakom red dead) fast i vilda western och med hästar! HÄSTAR!!!!!11etttt

Karaktären man spelar heter John Marston och jag har inte hunnit spela klart hela spelet, men jag tycker han verkar vara lite mesig. Han är så snäll mot alla. Anyways så är det som GTA, med olika bokstäver på kartan, typ D för De Santo LR för Landon Ricketts, dit du kan dra och göra olika uppdrag. Bill Williamson är iallafall anledningen till att du gör alla uppdrag, för det är honom du vill åt.

Men som sagt cowboys, texas/mexico och hästar. Det är så jävla värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0