friday bloody friday

Woo! Har hänt mycket men ändå lite sista tiden.

I fredags kom bästa Emma och hämtade mig vid 20-tiden så drog vi till fyrishov. Fett me kärlek vet väl alla uppsalabor vad det är? Vi träffade iallafall Mathilda där och gled runt och skrämde småungar som smyghånglade överallt.

I väntan på Satan takes a holiday och Hardcore Superstar åt vi sockervadd, rökte "backstage" och gjorde egna pins med någon slags pinsmaskin. Vi hade verkligen old-fashioned fun utan fylla och krogbesök. Sådär som bara vi har.

Jag köpte även en jättegod läsk. Typ Krokodilkalles Krusbärsläsk eller nåt. Tummen upp för den!

Vi stannade där till halv ett, ett. Sen skjutsade Emma hem mig i Johans fräsarbil och jag somnade som ett barn. puss på den dagen.



Satans semester


Mathilda och Abbe


Hårdkärna Superstjärna!


..y otra vez!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0