dag 6, min dag

För det första: 30 dagar blev ju inte så jävla sammanhängande men det är väl skitsamma.



Tisdag
Vaknade verkligen alldeles för sent, duschade, åt frulle och drog ner på stan. Hade tid hos the waxing lady kvart över tio.

Efter lite smärta hos ladyn drog jag runt på stan, hittade EN julklapp! Sen blev det sushilunch med mami!

Det ar ungefär det intressantaste som hände... Drog hem och sov lite sen, spelade tv-spel och så vidare. På kvällen drog jag till stallet och dressyrade Jensis. Det gick så jävla bra! Fan börjar få tillbaka lite ridmuskler tror jag, orkar liksom mer nu. Och att han var som en liten kanonkula var ju också kul... Fick galoppera honom trött nästan, hihi.

Och ja. Det var inte mer som hände denna dagen. Skojskoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0