dag 4, vad äter jag?

Alltså jag har ju berättat förut (waaay back...) att jag får krupp av färdigmat och halvfabrikat och gör typ allt själv. Inte riktigt allt kanske, men det mesta. Är jävligt kinkig och kräsen men äter ändå i stort sett allt, så länge det är vällagat och inte innehåller massa päckel.

Idag var jag dock ledig... Och när jag är hemma själv blir det mycket småätande. Hehe. Det är liksom min last och det är den som gör att kilona smyger sig på, det vet jag. Får väl sluta med det snart då... Anyways så blev det inte jääättemycket småätande idag, eftersom jag åt upp det mesta som går att småätas igår då jag också var ledig.

Frulle: Jordgubbsfil, linfrön och müsli. Kaffe och juice.

Lunch: Eftersom jag är ledig slog jag på stort och gjorde morotssoppa! Så jävla gott, receptet finns här! Till det två hårdmackor med philadelphia (gudagott) och massa vatten.

Middag: Var ju ganska mätt efter min sena lucnh, så till middag åt jag bara en liten skål pasta med chilisås. Nyttigt liksom. Sen blev jag extremt chokladsugen och drack asstark oboy (haha the things we do när det inte finns riktig choklad hemma!)

Sen hann jag inget mer idag. Låter som att jag inte äter någonting men tro mig, jag är en riktig gottegris egentligen. Idag hann jag bara inte förbi affärn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0