it's all just drifting away

Det känns som att jag just nu ligger i förändring. Frågor som varit obesvarade börjar klaras upp. Beslut om framtiden letas sakta fram. Vänner har kommit för att stanna och några verkar ha valt att gå (and hey it's your loss, not mine!)

Jag gör liksom alla beslut på en gång nu, även fast jag vet att jag inte måste. Men jag vill, för jag är i stort behov av vissa förändringar. Jag tänker inte slösa energi på en så kallad vän när man aldrig får någonting tillbaka. Jag tänker inte vara den som ger allt för att sen stå där tomhänt och se dum ut.

Små, små spår av det förflutna sopas liksom igen, utan att för den sakens skull sopa bort minnet av dem. För jag kommer alltid ha de fina minnena kvar, men kanske inte skapa några nya på just det planet...


men kanske om du ber snällt så blir du förlåten. jag vet ju att jag trots allt är svag för vissa människor.

Kommentarer
Postat av: Grandma

Du har blivit vuxen och lärt dig av livets hårda skola hör jag. Grattis! Var trygg i dig själv, låt ingen annan ta över ditt liv. Kramar

2010-08-31 @ 09:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0