En grå jävla måndag

Måndag. Bara ordet måndag får mig att vilja spy. VEM UPPFANN MÅNDAGAR!?

Eh. Imorse (ca kl 8) sitter jag endast iförd sexiga superstora trosor i soffan och kollar på top model. Då ringer det på dörren jag får panik och tar på mig min röda morgonrock, öppnar dörren och harklar fram ett "tjaaa...". Då står det någon bud-snubbe där och ba:
- hej. johan? *räcker fram ett stort paket*
- eh nej, han är inte hemma.
- lova att du ger det här till honom. skriv under här!
- eh ja...*skriver under, rycker åt mig paketet och stänger dörren*
VAFAN ett paket från hongkong? WTF någon skickar mjältband hem till mig.......hjälp!

Sen läser jag nämare på paketet och ser att det är till grannen johan inte min johan.... Så det är alltså grannen som någon skickat mjältbrand till. Vilken lättnad!




me und vick i somras

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilken tur, jag har hört att mjältbrand från honkong inte är så trevligt att ha!

2009-10-26 @ 13:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0