LÖRDAG = vin och mentholist

Morgonfilosofi:
Uppsala måste vara världens minsta stad. Alla känner alla. Alla har legat med nån som alla känner. Och visst folk får väl knulla med vem de vill så länge den personen samtycker till knullandet, men ibland kan jag inte låta bli att bli äcklad/förvånad när jag får höra över vissa "kärlekskombinationer". Eller "sexkombinationer" om det är så.

När folk som man vet vilka det är på varsitt håll helt plötsligt slår sina påsar ihop i någon slags relation. Det känns så sjukt.



Ikväll är det (för att citera en viss kim) dynghärj kunghatt. Jag ska härja med vin iåförsig så han kan ta sina jävla öl och kunghatta. Ikväll kommer jag antagligen få höra en viss håkan bajsström och lite sånt. Jag ska utnämna mig själv till diktator över spotify och köra pour some sugar on me och sexy bitch hela kvällen.



She's nothing like a girl you've ever seen before
Nothing you can compare to your neighborhood hoe
I'm tryna find the words to describe this girl
without being disrespectful
Damn who's a sexy bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0