confessions

Okej jag erkänner; jag smygtittar på körslaget ibland.
Det hela började när Cans var med, han från Hammerfall. Jag ba okej han är het jag kollar... Sen blev jag lite fast. Nu kollar jag lite då och då och Roger Pontares kör är fan skön. Men det är bara för att jag gillar Pontare, han är grym! När vi ändå är igång kan jag avslöja andra "tant-program" jag brukar kolla på:
1. Så ska det låta
Jag och mamma brukar kolla och har en liten outtalad tävling om vem som kan mest låtar...
2. På spåret
Började kolla när Fredrik och Filip var med sen blev jag lite fast. Kan aldrig rätt svar men känner mig smart när jag kollar.
3. Du är vad du äter
Får alltid för mig att jag ska sluta äta onyttigt och sånt. Men det gå oftast över en sisådär femton minuter efter programmet.

Oh så jag skäms!




Ett guldkorn från körslaget (spola fram till 2:55):


Kommentarer
Postat av: Elin "tant nr.2"

Haha vaaaaaad, jag kollar också (A)

2009-10-29 @ 18:46:11
Postat av: Venus

helt utanför min genre, men jag har, för bara någon vecka sedan, kommit fram till att den här låten är så jävla awesome!

2009-10-31 @ 14:25:32
Postat av: johanna

den är sexig! damn who's a sexy bitch

2009-10-31 @ 17:03:49
URL: http://dirtythings.blogg.se/
Postat av: emma

jag kollar också ;p

2009-11-01 @ 19:33:18
URL: http://emmallainen,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0