människor är så jävla komplicerade ibland

du anklagar mig för att undvika dig
men du är inte den person jag lärde känna
du är någon annan, någon jag inte alls tycker lika mycket om
vad hände? varför låtsas du vara någon du inte är
varför försöker du gång på gång överbevisa att du är någon helt annan
du var helt perfekt i mina ögon precis som du var
vem är du nu?
jag förstår ingenting
men värst av allt
du förstår ingenting
du förstår inte hur jag känner
du förstår inte varför
eller
du låtsas att du inte förstår
för jag känner dig
och jag ser i dina ögon att du vet precis vad jag pratar om

Kommentarer
Postat av: elin

Det där var som att sätta text på hur jag känner just nu...

2009-11-28 @ 22:52:51
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0