jävla trafikoffer

Jag hatar tanter (ja det är oftast tanter/kärringar/fruntimmer) som inte kan köra bil. Dessa hittas oftast i en Skoda av valfri modell eller någon annan seg och ful biljävel som gubben dumpat.

Jag är en sån person som har väldigt mycket undertryckt ilska och dessa sabla människor lyckas alltid driva ur alla aggressioner ur mig. Oftast genom att:

1. Tveka
De här kärringarna är tamefan livsfarliga när de tvekar sig fram i trafiken. "Jag hinner... Eller nej! *stannar mitt i en korsning/rondell, eller tvärnitar framför mig*.

2. Missbruk av blinkers
De blinkar gärna IN i rondellen. Men hallå fucktard, varfan ska du annars åka om inte IN i rondellen? Eller så blinkar de inte alls. Min favorit är dock; tvärnit, varav jag tänker "wtf en älg? ett barn!? varför stannar vi!?" SEN blinkar hondjävulen och svänger lungt och stilla.

3. Vara allmänt i vägen
Jag kräver inte att alla ska hålla 110 på 90vägar, men jag tycker iallafall att man kan köra 90 inte sitta och lalla i 75-80. Ex. idag kommer jag med fräsarmercan bakom en vit liten Opel Corsa (ojojoj ingen Skoda idag!) och tanten ligger i 70... Först skriker jag lite och ber en bön till Satan om att hennes bil ska brinna upp. Sen bestämmer jag mig för att köra om, tanten lägger sig då och trycker MOT väggrenen, alltså inte i väggrenen utan precis mot. Jamen tack det hjälpte ju jättemycket när vi möter sjuhundraelva bilar och min bil inte direkt axar snabbast i världen.

KÖP BUSSKORT ALTERNATIVT DÖ ERA JÄVLAR!

En sånhär liten ettrig sak förstörde min dag.


Kommentarer
Postat av: M

Du får vara glad att du slipper östhammarsvägen och alla skodaåkande östhammarskärringar

2009-11-05 @ 00:09:45
Postat av: Elin

Jag kommer bli en sån tant! Fast i en fräsig golf!

2009-11-05 @ 13:51:48
URL: http://nihilarian.blogg.se/
Postat av: Gymmy

hahahah lack

2009-11-11 @ 00:14:33
URL: http://gymmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0