internationella skitgymnasiet

Jag har tänkt lite på det här med plugga vidare och blablabla och har gjort en lista över drömyrken;

1. Sheriff i en småstad någonstans i den amerikanska södern. Fast då skulle jag helst vilja vara man med mustasch och pilotbrillz.
2. Obducent. Så jävla coolt att gräva i döda människor och se hur de dog, när de dog och vad de dog av. Tyvärr måste man bli läkare då och läkare är töntar.
3. Rättspsykiatriker. Ingen skulle slippa undan med ursäkten "jag är psykiskt störd därför våldtog jag". Sen skulle jag skriva massa böcker om patienterna. Vafan, vadå tystnadsplikt?
4. Författare. Jag älskar att skriva. Skriver iåförsig mest skit och dikter som ingen förstår. Men det är väl det som är grejen? Helst vill jag bli den nya Stephen King, men den nivån kommer jag aldrig nå upp till.
5. Jobba på Hooters. Jag gillar objektifieringen av kvinns om jag får vara en del av den och bestämma själv.
6. Top model. Jag röker, har lätt för att spy och skulle inte ha något emot att skjuta heroin mellan tårna.
7. FBI-agent. Men då måste jag dra till andra sidan atlanten, för vem fan vill vara säposnubbe?

Nå vad tror ni? Vilket yrke passar mig bäst?



Kommentarer
Postat av: Emma

Jobba på hooters så kan jag slicka på dina tuttar när ingen ser

2009-11-07 @ 01:38:00
Postat av: Grandma

Det finns stor potential för att du kan bli författare, din blogg vittnar om det. Så bra!

2009-11-22 @ 11:49:57
Postat av: Sara

Hej, fin blogg! har du bloglovin? isåfall, ska vi lägga till varandra? :D

2009-11-22 @ 12:04:51
URL: http://saransara.blogg.se/
Postat av: becca

Haha, skön lista! Satsa på sheriff för tusan, det är ju stencoolt ;)

2009-11-22 @ 12:38:09
URL: http://rebeccalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0