bara en slump eller sanning?

Det där med horoskop kan ju diskuteras till tungan trillar av. Nonsens att stjärnor styr vår personlighet eller ligger det något i det? I vilket fall så är det kul när det faktiskt stämmer (man kan väl iåförsig hitta saker som stämmer i alla tecken o.s.v). Själv är jag vädur och de flesta egenskaper stämmer nog in på mig:
  • Tecknet förknippas med viljestyrka och kämpaglöd. Ja envis är jag väl, jag vet vad jag vill. Och kämpaglöd har jag definitivt, låter aldrig någonting trycka ner mig.
  • I relationer och samarbete kan den utåtriktade och frimodiga Väduren ibland upplevas som styrande. Det får jag ju höra hela tiden. Dominant och bossig. Men bestämmer ingen annan så tar jag initiativ och det kan tydligen uppfattas som bossigt?
  • Som vän är Väduren ärlig, uppriktig och lojal. En pålitlig person som menar vad hon säger! En frisk fläkt i vardagen. Ja det här vet jag inte riktigt. Borde nästan mina vänner svara på. Men ärlig är jag. Sitter inte och daltar med folk utan säger som det är, det mår de bättre av i slutändan. Lojal är jag också, men jag kräver då att personen ska vara dubbelt så lojal tillbaka.
  • Väduren behöver omväxling och stimulans för att inte bli uttråkad. Både stämmer och stämmer inte. Jag är en drama queen, det måste hända lite saker. Men samtidigt trivs jag att bara ligga hemma en hel dag.
  • Väduren är smart och utforskar först den nya situationen, för att skaffa den kunskap som denne behöver för att sedan kunna kontrollera situationen. Jag måste kunna allt om allt. Annars känner jag att jag är något slags underläge. Jag ska ha kontrollen.


Usch, låter som jag är en kall och hemsk människa :( haha. Läs mer om horoskop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0