Äckeldag

Riktig vidrig dag idag. Skrivit cirka 4-5 uppsatser idag till slutbetygen. Eh inte så nice, riktigt tråkigt faktiskt. Känner mig helt nollställd nu. Måste sätta på lite bra musik....

Satte igång Hardcore Superstar, fungerar alltid för att höja humöret lite. Moahaha "we don't celebrate sundays" och en corner i mungipan, perfekt avslut på en äcklig dag. Nu saknas bara lite avreagering. Den kommer här:

- Varför stalkar M mig? Det är jobbigt.
- Cigg är äckligt dyrt. Men jag tänker inte sluta röka, för då har ju staten lyckats med sin plan och så får det ju inte vara!
- Jag har fet körkortspress på mig själv. Har skjutit upp det allför länge. Måste....skaffa......till...sommaren!!!
- Det är sommar snart vilket ökar föregående punkts press.



Ehm var ute nyss och sprang på grannens hundvalp (trodde jag), den har typ blivit dubbelt så stor på en vecka. Växer hundar så fort? Är det därför de lever så kort liv också? Det här tål att filosoferas över.

OVER AND OUT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0