vårvårvår!

Vårväder=vårkläder!
(fyndigt va?)

Är iallafall utomordentligt glad eftersom solen skiner och det är hela 8 grader varmt! HALLELUJAH och prisa gudarna! Känner mig sådär extra vårig idag, så idag blir det till att ta en shoppingrunda (och shoppa med mina obefintliga pengar...) och sedan ta en repa till stallet och rida lite ute i vårsolen.

Jag hade ett fall av tjejighet igår, kollade på sex and the city igår och upptäckte något (som jag vet att alla dem miljontals brudar som tittar på sex and the city redan har upptäckt och tycker är "jättehäfitgt"). Nämligen att de där fyra (visst är dem fyra?) tjejerna är ett stereotypt kompisgäng. Satt länge framför tv:n och analyserade vem va mina kompisar som var vem och vad som kommer hända med oss i framtiden, Mycket intressant, funderar på att skriva en bok i ämnet. Efter detta hände mådde jag dåligt eftersom jag insåg hur fjollig jag var som satt och tittade på sex and the city OCH analyserade!!!! SÅ TYPISKT KÄRRINGAKTIGT! Jag vill inte vara fjollig....Tänk om jag håller på att bli vuxen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0