Varför fikar feta människor?

Idag var jag nära att begå självmord på grund av extrem ledsamhet. Fikade med G och såg en extremt fet människa komma in på fiket. Det gjorde mig ledsen, tjocka människor borde väl vara ut och kanske ta en promenad istället för att smälla i sig sju sorters tårta (dvs alla tårtbitar som fanns kvar på caféet så det inte fanns något gott kvar till mig). Påstår inte att jag är en skinny-ass bitch men vafan lite självinsikt har jag ju. Och hyfsat bra självkontroll.

Jag har funderat och kommit på en asbra grej, läs och imponeras av min livsplan:
1. Njut av att vara ung! (Unik åsikt jag vet.)
2. Var råsnygg. Eller så snygg som din potential tillåter dig.
3. Ta inte skolan på för stort allvar, du klarar dig finfint ändå. Det är jag ett praktexemplar på!
4. Konsumera gärna alkohol om du är en tråkig människa, du blir roligare då och vi andra slipper lida av din tråkighet.
5. Den dagen du fyller 50, drägga loss som fan. Ät vad du vill, bli fet. Drick allt, få leverskador. Rök, snorta och injicera, du ska ändå dö snart.
6. Ta ingen skit! Stå för vad du tycker och var allmänt fräsig.

Lev efter dessa gyllene regler och du kommer bli lika cool som jag. Nästan. Det är svårt att bli riktigt lika fräsig som jag, man måste nästan födas med det.

Kommentarer
Postat av: ylva

hahaha fan va elakt men sant

2008-05-21 @ 17:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0